Welcome to Our Website

De Bijbel leren lezen

De Bijbel leren lezen

'Er kwam geen enkele ziel naar de viering, niet één, zelfs niet één: niet op enig niveau of manier; op geen enkel moment of graad' komt uit het oudtestamentische boek Numeri 14: 'Niet met de stem of uit de mond van de Heer kwam een ieder om zijn volk een offer te brengen. ' Het lijdt geen twijfel dat we kunnen zeggen dat God Zijn Zoon Jezus niet heeft opgewekt in de vorm van brood en drank, maar Hem eerder het nieuwe leven aan het kruis heeft gegeven. Maar alleen maar zeggen dat dit door de kracht van God werd gedaan, is niet genoeg, omdat we moeten impliceren dat er een wil was. Het feit dat er geen mensenoffer was, betekent dat we er niet zeker van kunnen zijn dat er geen vooraf bepaalde wil was om Hem als offer op aarde te brengen.

Nee

Dit probleem is opgelost door het gebruik van exegetische geschriften (of geschreven inhoud) over de Bijbel. geilings bbq. Het is erg moeilijk om te zeggen dat de Bijbel Gods onfeilbare woord is, omdat er geen geschreven inhoud is dat de Bijbel onfeilbaar is. Er zijn duizenden voorspellingen die de Bijbel bevat, maar elk ervan zijn slechts ideeën, theorieën en veronderstellingen. Deze theorieën en veronderstellingen kunnen niet worden bewezen en ze weerspiegelen zeker niet wat er gebeurde op de dag van de kruisiging. Daarom kun je niet zeggen dat de Bijbel Gods woord is, omdat er geen geschreven inhoud is die zegt wat de Bijbel werkelijk is. In feite is de Bijbel wat hij is, omdat hij weergeeft wat mannen en vrouwen hebben bedacht in de loop van de historische periode sinds Christus werd geboren.

Dit betekent dat de betekenis van de Bijbel in de loop van de tijd verandert, omdat de mensen die de Bijbel interpreteren geen idee hebben van de erfzonde, geen vrees voor God hebben en geen zekerheid hebben dat ze ergens gelijk in hebben. Ze volgen gewoon wat de Bijbel zegt, zonder te overwegen of hun interpretatie van de Bijbel schriftuurlijk is of niet. Hierdoor hebben vele duizenden christenen het christelijk geloof verlaten omdat ze simpelweg niet geloven dat de Bijbel echt bestaat om hen te redden van Gods straf in de hel. Om dit probleem te vermijden dat het grootste deel van de christelijke gemeenschap tegenwoordig treft, moet u leren de Bijbel te lezen om enige kans te hebben om gered te worden.

Meer info over dit artikel: de-mobiele-bbq.nl

Deze site gebruikt cookies meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close