Welcome to Our Website

Beste Makelaar Zwolle bespreekt mobiel bankieren met mobiel bankieren

Beste makelaar Zwolle

In een exclusief interview met een toonaangevende Zuid-Afrikaanse krant besprak Bob Chapek, CEO van Dear Broker Zwolle, de aanstaande lancering van zijn bedrijf.

Hij besprak de voordelen van het aanbieden van mobiele bankdiensten aan zijn klanten, evenals de plannen om verder te penetreren en de mobiele banksector in Zuid-Afrika te promoten. Chapek besprak ook de recente fusie van zijn bedrijf met rivaliserende bank ING Direct.

“Mobiel bankieren is een snelgroeiende sector in Zuid-Afrika. Sterker nog, dit jaar wordt mobiel bankieren naar verwachting de snelst groeiende categorie binnen de financiële sector in het land”, aldus Chapek. “We willen onze klanten graag een gemakkelijke en gemakkelijke manier bieden om transacties uit te voeren, hun bankgegevens op te slaan en hun geld te beheren.

Chapek legde verder uit dat Dear Broker Zwolle “ons probeert te positioneren als expert in mobiel bankieren.”

De dienst voor mobiel bankieren van het bedrijf stelt klanten in staat om betalingen te doen en geld over te maken naar hun respectievelijke bankrekeningen via een ingebouwde beveiligde gateway. Chapek gelooft dat het klanten zal helpen hun financiën effectiever te beheren, omdat ze meer toegang zullen hebben tot hun financiën. Klanten zullen ook hun financiële documenten kunnen opslaan en rechtstreeks vanaf hun mobiele telefoon geld op hun bankrekening kunnen storten. Klanten kunnen ook geld overboeken tussen hun rekening en hun bankrekening.

Chapek voegde toe: “Beste makelaar Zwolle is actief betrokken geweest bij mobiel bankieren sinds we begonnen, en we zijn vastbesloten om dit te blijven doen als onderdeel van onze groeistrategie. Het zou verkeerd zijn om aan te nemen dat we deze markt zijn betreden, simpelweg omdat we zijn geïnteresseerd in het aanbieden van bankoplossingen aan het publiek. ”

Chapek zegt dat de integratie van mobiel bankieren met de mobiele telefoon betekent dat de mobiele gebruiker zijn geld efficiënter en gemakkelijker kan beheren. De mobiele bankdienst van het bedrijf zal ook veiliger zijn dan zijn concurrenten.

“Onze klanten kunnen blijven genieten van onze bekroonde ervaring met mobiel bankieren, zowel op het werk als onderweg. We zullen ook de ervaring met mobiel bankieren kunnen gebruiken om onze andere producten aan onze bestaande klanten te introduceren”, aldus Chapek.

Chapek verwacht dat consumenten mobiel bankieren ook willen blijven gebruiken nadat ze het zelf hebben ervaren.

Hij is van mening dat de integratie van mobiel bankieren met een beveiligd portaal voor mobiel bankieren hen zal helpen zich zekerder te voelen over de privacy en vertrouwelijkheid van hun financiële gegevens.

Chapek concludeerde: “We geloven dat door mobiel bankieren te combineren met het gemak van het gebruik van de mobiele telefoon om geld te beheren en andere bankfuncties te beheren, we onze klanten meer keuze en vrijheid kunnen bieden dan ooit tevoren.” Het bedrijf werkt daarom hard om manieren te vinden om het bankieren voor klanten nog gemakkelijker en handiger te maken.

Chapek sloot af met de woorden: “Onze klanten willen een veilige omgeving, met een intuïtieve ervaring. Ze willen hun financiën kunnen beheren zonder alleen afhankelijk te zijn van hun bank, en een van de manieren waarop we dit willen bereiken is via mobiele apparaten. bankieren.

Deze site gebruikt cookies meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close